Şanlıurfa da Okul Sırası

ikili okul sırası,kolej sırası,öğrenci sırası,eğitim sırası,
Şanlıurfa Merkez ilçesinde yaşıyorsunuz ve geleceğimiz çocuklarımızın eğitim aldığı ilköğretim okulu yada özel eğitim kurumunun sınıf odalarında kullanabilmek için üzere hem dayanıklı hem de daha sağlıklı özellik taşıyan werzalit malzemeden imal edilmekte olan ikili okul sırası veya tekli okul sırası almayı düşünüyorsunuz. O zaman sizde Ankara sitelerde bulunan teşhir mağazasında incelemek suretiyle  tedarik edebilirsiniz. Werzalit - termodin malzemeden tabla ve oturak kısmı ile birlikte metal kısımları elektrostatik toz boya ile boyandığından darbelere ve çizilmeler karşı dayanıklıdır. Standart meb okul sırası özelliklerine ek olarak Özel okul ve kolej sistemine geçen eğitim kurumlarının talebi halinde değişik ölçülerde üretim yapılabilmektedir.

Detaylar için lütfen (0312) 351 25 25 den irtibata geçiniz yada  www.yilmazburo.com  adresinden werzalit okul sırası çeşitlerinden tekli okul sırası, ikili okul sırası modelleri, altılı antrapez sıra ve amfi sırası ürünlerini görebilirsiniz.. 




Adres
:
Sarıgül Sokak No:2 SITELER / Altındağ / Ankara /Turkiye
» Telefon
:
(312) 351-25-25
» Faks
:
(312) 353-34-10
» Gsm No
:
(532) 252-74-88
» Web Site
:

Hizmet verdiğimiz ilçeler

·         Şanlıurfa -  Merkez
·         Şanlıurfa -  Akçakale
·         Şanlıurfa -  Birecik
·         Şanlıurfa -  Bozova
·         Şanlıurfa -  Ceylanpınar
·         Şanlıurfa -  Eyyübiye
·         Şanlıurfa -  Halfeti
·         Şanlıurfa -  Haliliye
·         Şanlıurfa -  Harran
·         Şanlıurfa -  Hilvan
·         Şanlıurfa -  Karaköprü
·         Şanlıurfa -  Siverek
·         Şanlıurfa -  Suruç
·         Şanlıurfa -  Viranşehir

Şırnak 'ın tüm semtlerine hizmet vermekteyiz 7/ 24 saat hizmetinizdeyiz

Alternatif Modeller..